ITIL - korzyści i mity

Tomasz Dudek – 15 Lip 2012
20000, która powstała w 2005 roku i formalizuje wymagania dotyczące zarządzania usługami informatycznymi. Model ITIL opisuje funkcjonowanie całej organizacji, jednak próba zaadoptowania
2 wyników powered by megaszukacz.pl
Tomasz Dudek – 15 Lip 2012
20000, która powstała w 2005 roku i formalizuje wymagania dotyczące zarządzania usługami informatycznymi. Model ITIL opisuje funkcjonowanie całej organizacji, jednak próba zaadoptowania
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów – 27 Lut 2008
20000. To międzynarodowy standard dotyczący zarządzania usługami IT. Bazuje on na ITIL. Opracował: Marcin Suszkiewicz na podstawie materiałów NetworkWorld (USA) Pełen wywiad znajdą
0 wyników
W Klubie możesz dotrzeć do tysięcy ekspertów i przedstawicieli firm - ze swoją ofertą lub swoimi potrzebami.
Jeśli masz firmę i pracują dla Ciebie inni ludzie - będziesz mógł ich dodać później.
Prosimy potwierdź dane o sobie i wypełnij resztę ankiety. Wróć do poprzedniego kroku
Potrzebujemy jeszcze potwierdzenia rejestracji.
W tym celu na podany przez Ciebie adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z instrukcją.
Dziękujemy za aktualizację danych.
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z instrukcją ustawienia nowego hasła
W trosce o twoją prywatność zapewniamy łatwe wypisywanie się z wszelkiego typu newsletterów i innych wysyłek. Wybierz jedną z poniższych opcji, jeśli chcesz przestać otrzymywać nasze mailingi.
Jeśli masz jakieś pytania skontaktuj się z redakcją: redakcja@nf.pl
Wybierz województwo i zawód: