Co trafia do naszych skrzynek w wakacje?

Tomasz Rowiński – 24 Sie 2016
sklepu PIXERS. Możemy na niej zobaczyć pojedynek między Lewandowskim a Ronaldo. Beemail Kolejną
15 wyników powered by megaszukacz.pl
Tomasz Rowiński – 24 Sie 2016
sklepu PIXERS. Możemy na niej zobaczyć pojedynek między Lewandowskim a Ronaldo. Beemail Kolejną
newseria – 15 Gru 2015
sklepu i produktu. Nie tylko przyczynia się do budowania pozytywnego wizerunku marki i lepszej rozpoznawalności, lecz także zwiększa sprzedaż nawet o 15 proc. Z badań wynika, że ludzie
Urszula Witkowska – 11 Lip 2014
sklepu. Jeśli nasz towar nie jest unikalny, a u konkurencji ceny są niższe, jest pewne, że musimy znaleźć coś, co w oczach potencjalnego odbiorcy będzie naszym atutem. Estetyczny projekt
Marcin Gieracz – 11 Kwi 2013
sklepu z odzieżą lub butami niż do tego lub do tych, co zwykle. Kiedy ostatnio kupiliście kurtkę, koszule lub zwyczajny t-shirt w innym salonie, niż tej marki / tych marek, co zwykle
Marcin Gieracz – 6 Gru 2012
klimat tzw. “trzeciego miejsca”. Owe “trzecie miejsce” rozumiane dosłownie, jako to trzecie miejsce po domu i pracy, gdzie marka pragnie, abyśmy przebywali. Strategia ta ma mobilizować
Marcin Gieracz – 24 Lut 2012
sklepu odzieżowego “Stradivariu”s z grupy Iniditex i porównajmy z markami rodzimych marek House, czy Cropp Town. Nasze sklepy wyglądają banalnie. Rynek jest chłonny dlatego jeszcze
Krzysztof Tłuszcz – 12 Paź 2011
sklepu, ba nawet zapytania o ofertę. W naszej pracowni powstawały koncepty młodzieżowe takie jak House czy Reporter. W branży sportowej projektowaliśmy koncepty dla Intersportu i dla
Marcin Gieracz – 28 Wrz 2011
klimat w miejscu sprzedaży i obsługę, po inicjowanie takich działań trade-marketingowych i stricte reklamowych w miejscu sprzedaży, które zapewnią pożądane zainteresowanie kolekcją
Grupa Wydawnicza HELION SA Onepress.pl – 9 Lut 2010
sklepu internetowego, należy zagwarantować wszelkie wygody, jakie niosą za sobą zakupy przez Internet, czyli dostęp do opinii innych klientów, a przede wszystkim możliwość zapłacenia
Michał Toczyski – 27 Lis 2009
sklepu detaliczny z ceramiką: www.modnalazienka.pl. Prelekcja poświęcona będzie tematowi dobrych i złych pomysłów na promocję w sieci: - Czym tak naprawdę jest wizerunek w sieci
619 wyników pokaż wszystkie
![]() |
Klimat-net ul. Poniatowskiego 1 Oleśnica |
Klimaty PHU Łużycka 1 Jabłonna |
Sklep Odzieżowy Klimaty Bp. Wilczyńskiego 6c Olsztyn |
LITEX Domowe Klimaty - Sklep Krakowska 66 Białobrzegi |
AC KLIMAT ul Obywatelska 100 Łódź Łódź |
W Klubie możesz dotrzeć do tysięcy ekspertów i przedstawicieli firm - ze swoją ofertą lub swoimi potrzebami.
Jeśli masz firmę i pracują dla Ciebie inni ludzie - będziesz mógł ich dodać później.
Prosimy potwierdź dane o sobie i wypełnij resztę ankiety. Wróć do poprzedniego kroku
Potrzebujemy jeszcze potwierdzenia rejestracji.
W tym celu na podany przez Ciebie adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z instrukcją.
Dziękujemy za aktualizację danych.
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z instrukcją ustawienia nowego hasła
W trosce o twoją prywatność zapewniamy łatwe wypisywanie się z wszelkiego typu newsletterów i innych wysyłek. Wybierz jedną z poniższych opcji, jeśli chcesz przestać otrzymywać nasze mailingi.
Jeśli masz jakieś pytania skontaktuj się z redakcją: redakcja@nf.pl
Wybierz województwo i zawód: