6 wyników powered by megaszukacz.pl

Firmy i oferty dla "kutno"

553 wyników pokaż wszystkie

SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ I ROZWOJU - Certyfikowany Kurs (4 dni)

SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ I ROZWOJU - Certyfikowany Kurs (4 dni) DOM WIEDZY Sp. z o.o.

PHU Arfomo Anna Marciniak Królewska 41 Kutno

SZKOŁA MENEDŻERA - 6 KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI - WARSZTATY. STYLE ZARZĄDZANIA I ROLA MENEDŻERA, PLANOWANIE ZADAŃ I BUDOWANIE CELÓW, DELEGOWANIE ZADAŃ I UPRAWNIEŃ, MONITOROWANIE PRACY ZESPOŁU, WZOROWA KOMUNIKACJA MENEDŻERSKA, MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW, ELEMENTY KREATYWNOŚCI W PODEJMOWANIU DECYZJI

SZKOŁA MENEDŻERA - 6 KLUCZOWYCH UMIEJĘTNOŚCI - WARSZTATY. STYLE ZARZĄDZANIA I ROLA MENEDŻERA, PLANOWANIE ZADAŃ I BUDOWANIE CELÓW, DELEGOWANIE ZADAŃ I UPRAWNIEŃ, MONITOROWANIE PRACY ZESPOŁU, WZOROWA KOMUNIKACJA MENEDŻERSKA, MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW, ELEMENTY KREATYWNOŚCI W PODEJMOWANIU DECYZJI May Agency Training

Szkoła menedżera - 6 kluczowych umiejętności - warsztaty. Style zarządzania i rola menedżera, planowanie zadań i budowanie celów, delegowanie zadań i uprawnień, monitorowanie pracy zespołu, wzorowa komunikacja menedżerska, motywowanie pracowników, elementy kreatywności w podejmowaniu decyzji

Szkoła menedżera - 6 kluczowych umiejętności - warsztaty. Style zarządzania i rola menedżera, planowanie zadań i budowanie celów, delegowanie zadań i uprawnień, monitorowanie pracy zespołu, wzorowa komunikacja menedżerska, motywowanie pracowników, elementy kreatywności w podejmowaniu decyzji May Agency Training

Letnia Szkoła Menedżera -  Planowanie i budowanie celów, delegowanie zadań i uprawnień, kontrola/monitorowanie pracy zespołu, zarządzanie konfliktami, wzorowa komunikacja oraz motywowanie pracowników

Letnia Szkoła Menedżera - Planowanie i budowanie celów, delegowanie zadań i uprawnień, kontrola/monitorowanie pracy zespołu, zarządzanie konfliktami, wzorowa komunikacja oraz motywowanie pracowników May Agency Training 1

HR BUSINESS PARTNER - Certyfikowany Kurs (8 dni)

HR BUSINESS PARTNER - Certyfikowany Kurs (8 dni) DOM WIEDZY Sp. z o.o.

Program lojalnościowy. Jak budować trwałe relacje  z wartościowym klientem.

Program lojalnościowy. Jak budować trwałe relacje z wartościowym klientem. Concept Labs

ZWALNIANIE PRACOWNIKÓW - jak prawidłowo przygotować i przeprowadzić ten proces

ZWALNIANIE PRACOWNIKÓW - jak prawidłowo przygotować i przeprowadzić ten proces DOM WIEDZY Sp. z o.o.

Orientacja na klienta wewnętrznego i zewnętrznego. Budowanie pozytywnego wizerunku poprzez budowanie postawy pro-klienckiej. Standardy profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego

Orientacja na klienta wewnętrznego i zewnętrznego. Budowanie pozytywnego wizerunku poprzez budowanie postawy pro-klienckiej. Standardy profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego May Agency Training